אתרי סחר (אתרי מכירה) הם אחד מסוגי האתרים הנפוצים ביותר בישראל ובעולם כולו. ניתן אפילו להגיד שב-2024, עסק שאין לו אתר סחר כמעט ולא קיים. רבות מהרכישות המתבצעות מדי יום נעשות באופן דיגיטלי לחלוטין, ללא צורך בהגעה לחנות או במפגש פנים מול פנים עם הצוות המוכר.

עם זאת, ולמרות שישנה מודעות הולכת וגדלה בחשיבות שבהגעה לכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים, ישנם לא מעט אתרי סחר אשר מציעים מידע ושירותים רק בשפה אחת, מה שמאוד מגביל אותם. אז מה אפשר לעשות? לשכור שירות תרגום אתרי סחר.

במידה וגם לכם יש אתר שכרגע פועל אך ורק בעברית או באנגלית – אנחנו מזמינים אתכם להמשיך ולקרוא. ממש כאן למטה תוכלו להיחשף לכל היתרונות של תרגום אתרים שנעשה באופן מקצועי.

תרגום שיחשוף אתכם לעוד אלפי לקוחות

התמריץ הראשון שצריך להיות לכל חברה כשהיא מחליטה לבצע תרגום אתרי סחר הוא הרצון להיחשף ליותר לקוחות פוטנציאליים. חשוב לזכור שגם כאן, בישראל שלנו, לא כולם מדברים עברית.

כשהאתר שלכם מדבר רק שפה אחת הוא מונע מידע, המלצות, טיפים, אפשרויות מכירה ושירותים מכל מי שלא מדברים את אותה שפה, מה שיכול לפגוע גם בכיס שלכם.

השקעה בתרגום איכותי של אתר המכירות שלכם תאפשר לכמה שיותר אנשים להנות מהשירותים והמוצרים שאתם מציעים, ובכך תוכלו להגדיל את מחזור המכירות שלכם בצורה משמעותית.

במידה והאתר שלכם מציע שירותים ומוצרים שיכולים להיות רלוונטיים גם לאנשים שאינם תושבי ישראל, משימת התרגום הופכת לחשובה פי כמה.

בשביל שהלקוחות הפוטנציאליים יכירו אתכם, יבינו למה כדאי להם להשקיע במשלוח מרוחק יותר ומהם היתרונות שלכם על מנת המתחרים – הם חייבים להיות מסוגלים לקרוא את כל המידע בשפה שלהם. 

תרגום שיגרום לכם להיראות מקצועיים יותר

האם אי פעם נתקלתם באתר של אחת מהחברות הגדולות שלא הייתה בו את האפשרות להחליף שפה? נסו לחשוב על הפעם האחרונה שבה נכנסתם לאתר ממשלתי, אתר של רשת חנויות בגדים או אפילו אפליקציות להזמנת מזון – כולן מציעות את האפשרות לשנות שפה בהתאם לרצון הגולש, כי הן מכירות בהשפעה שיש לשירותים שלהן על הלקוחות.

כשאתם משקיעים בתרגום אתרי הסחר שלכם למגוון רחב של שפות אתם מוסיפים נדבך חשוב לתדמית שלכם ומראים שאתם מקצועניים אמיתיים, כאלה שמוכנים להשקיע זמן ומשאבים על מנת שכל אחד ואחת יוכלו לגלוש אצלכם באתר. 

תרגום שטומן בחובו הזדמנויות עסקיות

אנחנו נוהגים לחשוב שרק לקוחות פוטנציאליים מגיעים לאתרי הסחר המוקמים ברשת, אך יש עוד נתח אוכלוסייה שלם שגולל בהם ואנחנו בכלל לא מתייחסים אליהם – קהל אנשי המקצוע.

במקרים רבים, חברות ויזמים שנתקלים באתרים שמוצאים חן בעיניהם ירצו לקיים שיתופי פעולה עם מקימי האתר, שיתופי פעולה שיכולים להיות גם בינלאומיים ואפילו להביא לייצוא המוצר שלכם מחוץ לגבולות הארץ.

גם כאן תרגום אתרי סחר יבוא לטובתכם, משום שהוא יאפשר לכם לקרוץ גם לשוק הבינלאומי ומי יודע? אולי בזכות התרגום שלנו החברה שלכם תזכה להצלחה כבירה גם מעבר לים.

תרגום אתרי סחר – זה אנחנו!

אז עכשיו, אחרי שאתם כבר מכירים חלק מהיתרונות החשובים של תרגום אתרי סחר, לא הגיע הזמן להתחיל לעבוד? את התרגום חשוב לבצע דרך חברת תרגום מובילה ומנוסה אשר תרגמה עשרות אתרים בעבר, וזו בדיוק המומחיות שלנו בליצ׳י תרגומים.

הצוות המקצועית שלנו תרגם תכנים של אתרים רבים למגוון רחב של שפות, כך שתוכלו להגיע לכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים בכמה שפחות עבודה.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים? חייגו אלינו עוד היום לטלפון: 08-9155558.