אחד מהשירותים המבוקשים ביותר שלנו הוא שירות תרגום תלושי משכורת, שירות בו אנחנו מתרגמים את הנתונים המופיעים על אחד הדוחות החשובים ביותר בחיים למגוון רחב של שפות, החל מאנגלית ועד לצרפתית, גרמנית ואפילו יפנית. מפאת הרגישות והחשיבות של הנתונים המופיעים בו, תרגום תלוש שכר היא משימה שצריכה להיעשות במקצועיות ובתשומת לב מרבית.

במידה וגם אתם מתעניינים בשירות זה וחשוב לכם לדעת בדיוק כיצד אנחנו מבצעים אותו, אנחנו מזמינים אתכם להמשיך ולקרוא.

תרגום תלושי משכורת מעברית לאנגלית

תרגום לאנגלית של תלושי משכורת הוא ככל הנראה התרגום המבוקש ביותר שלנו בנושא זה.

לא מעט בעלי חברות, יזמים, משקיעים פוטנציאליים ומנהלים בכירים צריכים לתרגם את תלושי השכר שלהם או של עובדיהם לאנגלית עבור מגוון רחב של מטרות, החל מרצון להתרחב אל השוק העולמי ועד למעבר של עובד מסוים לעבודה בסניף אחר של החברה שנמצא בחו״ל.

לא משנה מהי הסיבה שבגינה החלטתם שהגיע הזמן לבצע תרגומים, חשוב שתוודאו שאתם עושים זאת רק אצל אנשי מקצוע מנוסים. 

תרגום ברמה הגבוהה ביותר

תרגום מסמכים ותרגומים כלכליים הם שתיים מהקטגוריות הכי מאתגרות של עולם התרגום. הרבה דברים יכולים להשתבש או לאבד מהמשמעות המקורית שלהם במעבר בין שתי שפות, וכשזה מגיע לנתונים כלכליים ומסמכים חשובים – הטעויות האלו יכולות לעלות ביוקר.

מהסיבה הזו בדיוק צוות התרגום שלנו עובד בצורה המדויקת ביותר, עובר מילה-מילה ומשפט-משפט על מנת לוודא ששום דבר לא יוצא מהקשרו ומועבר בצורה הכי ברורה שאפשר.

יתרה מזאת, עוד לפני שליחת התרגומים ללקוחות אנחנו עוברים עליהם בשבע עיניים על מנת שנוכל לוודא שלא נפלה טעות ושהתלושים מתורגמים מילה במילה, ממש כפי שהתכוונתם. 

התמודדות עם כמות מסמכים גדולה במהירות ויעילות

לאורך השנים שאנחנו עובדים בתחום התרגום, פגשנו לא מעט בעלי עסקים שחוששים שאנחנו לא יכולים להתמודד עם כמות התלושים שאנחנו מקבלים מהם, אך באמת שאין ממה לחשוש.

הניסיון העשיר שלנו לימד אותנו כיצד להתמודד עם כמות תלושי שכר מסיביות, גם כאשר מדובר בעשרות או אפילו מאות של מסמכים. צוות התרגום שלנו הינו מיומן ומקצועי כל כך עד שהוא יכול לבצע את העבודה בתוך ימים ספורים ועדיין לספק תרגום ברמה הכי גבוהה שיש. מהסיבה הזו, אנחנו לא מקבלים פרויקטים של תרגום תלושים בודדים אלא רק משימות תרגום בהיקפים גדולים.

שמירה על דיסקרטיות ופרטיות

אחד החששות הגדולים ביותר של בעלי חברות ועסקים בכל הקשור לתרגום תלושי משכורת על ידי חברה חיצונית הוא החשש לפרטיות. בתלושים האלו נמצאים לא מעט פרטים אישיים על העובדים ועל החברה, פרטים שלא צריכים להגיע לכל יד ולכל עין ברחבי המדינה.

מהסיבה הזו, חשוב לנו לעשות רגע סדר ולהבהיר שכל התלושים המגיעים אלינו לליצ׳י תרגומים אינם מועתקים, משוכפלים או מועברים לשום גורם שלישי באשר הוא.

אנחנו מחויבים לשמירה על המידע שמגיע אלינו כאילו היה שלנו, וכל העבודה שלנו מתמקדת אך ורק בתרגום הכי מדויק שיש על מנת שאתם תוכלו להיות מרוצים.

תרגום תלושי משכורת – זה אנחנו

במידה והמאמר שלנו עזר לכם להבין שגם אתם זקוקים לשירות תרגום תלוש שכר, אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר מפאת רגישות הנתונים והצורך בתרגום מדויק, יש לבצע את העבודה רק עם חברת תרגום מנוסה המתמחה בתחום אשר העניקה שירותים אלו לחברות רבות במשק.

אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו לקבלת פרטים נוספים ומענה על שאלות בטלפון: 08-9155558.