ענף התיירות הוא אחד מהענפים המסועפים והמיוחדים במדינת ישראל, ענף משגשג ומצליח שמעסיק בתוכו אלפי עסקים המעניקים לשירות למיליוני תיירים מדי שנה. עם זאת, על מנת שהענף יצליח לעשות זאת, הוא צריך לוודא שהתכנים שהוא משתמש בהם מתורגמים בצורה מדויקת לעשרות שפות יעד שונות.

במידה ואתם רוצים ללמוד עוד על שירותי תרגום תיירות שאנחנו ב״ליצ׳י תרגומים״ מתמחים בהם, אנחנו מזמינים אתכם להמשיך ולקרוא.

תרגום למגוון שפות רחב

השירות הנפוץ ביותר אצל חברות תיירות שונות הוא, כמובן, תרגום למגוון רחב של שפות.

מרבית האנשים אולי יוכלו להתמודד עם תרגום לאנגלית שלא דורשת מורכבות גדולה, אך מה תעשו במקרים שבהם נדרש תרגום לצרפתית? תרגום לרוסית? או תרגום לספרדית, איטלקית או בכלל שוודית?

על מנת שתוכלו להיות מוכנים לכל תרחיש באשר הוא, כדאי להיעזר במתרגמים מנוסים שיוכלו לתרגם את התכנים שלכם למגוון שפות רחב, ובכך למשוך אליכם קהלי יעד רבים ככל האפשר.

באמצעות תרגום מדויק לכמה שיותר שפות, תוכלו להיות בטוחים שכל התיירים יעברו דרככם.

תרגום נכסים דיגיטליים

בעולם הדיגיטלי שבו אנחנו נמצאים, כמעט כל מי שסוגר חופשה או מחפש אטרקציות בחו״ל יעשה את זה באמצעות האינטרנט.

בין אם בעזרת חיפוש בגוגל, באתר החברה הספציפית או בפרופילים שלה ברשתות החברתיות – חברת תיירות שלא משקיעה בתרגום מדויק של הנכסים הדיגיטליים שלה תרתיע לקוחות פוטנציאליים מלהשתמש בשירותיה.

בדיוק בגלל זה, אנחנו בליצ׳י תרגומים מציעים שירותי תרגום אתרים ונכסים דיגיטליים אחרים בתחום התיירות, כך שכל תייר שיגיע אליכם באופן דיגיטלי יוכל להבין בקלות מה הם השירותים שאתם מציעים ולמה כדאי להם לבחור דווקא בכם.

תמלול ותרגום כתוביות לסרטונים

אם כבר עסקנו בתכנים דיגיטליים, אי אפשר שלא להתייחס לטרנד הכי חם של השיווק בשנים האחרונות – סרטונים.

על מנת שתוכלו לוודא שהסרטונים שלכם מקבלים את התפוצה הכי רחבה שרק אפשר ומדברים לאנשים בכל השפות והמדינות, אתם צריכים להקפיד לשלב בתוכם כתוביות מדויקות שמעבירות את המסר הנכון בכמה שפחות מילים.

גם זו אחת המומחיות שלנו כאן בליצ׳י תרגומים, תרגום ותמלול כתוביות לסרטונים שתוכלו להשתמש בהם במשך שנים. אתם שולחים לנו את הסרטונים ואת המסרים המרכזיים, אנחנו מבצעים את התמלול והתרגום ומביאים את הכתוביות לחיים. חשוב לזכור שריבוי אפשרויות של כתוביות יסייע לכם גם לזנק בתוצאות החיפוש ברשת! 

תרגום תכנים מודפסים

אנחנו רגילים לחשוב שכל המידע שאנחנו צריכים נמצא ברשת, אך תיירים נעזרים לא פעם במידע מודפס המוענק להם על ידי גופי תיירות שונים: מפות, ברושורים, הסברים כתובים למקומות פופולאריים לתיירים, המלצות למסעדות ועוד.

על מנת שתוכלו להיות מכוסים גם בתחום התכנים המודפסים, אנחנו מזמינים אתכם להיעזר בשירותנו. הצוות המקצועי שלנו יכול לתרגם הכל, החל מהכוונות ממרכזי מבקרים ועד כרטיסי ביקור שיווקיים שיביאו אליכם בהמשך הדרך עוד ועוד מטיילים. 

שירותי תרגום לתיירות – זה ליצ׳י תרגומים

אם לסכם, שירותי תרגום תיירות הוא אחד מהשירותים המהותיים ביותר בעבור כל עסק וגוף הפועלים בתחום התיירות, ובשביל לקבל את התוצאות המדויקות ביותר עליכם להיעזר בחברת תרגום מנוסה.

על מנת שתוכלו לוודא שהתכנים שלכם מובנים בכל שפה ולכל אדם, אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר. הצוותים המקצועיים שלנו ישמחו לעמוד לשירותכם, לתרגם עבורכם את כל סוגי התכנים למגוון שפות ולעזור לכם להיות נגישים יותר עבור אנשים שונים מרחבי העולם.

במידה ויש לכם שאלות נוספות או שתרצו לקבוע שיחת ייעוץ, תוכלו לחייג אלינו עוד היום לטלפון: 08-9155558.